Wat we graag doen

Er is heel veel te doen op internet. En eigenlijk is alles wel leuk, dus we gaan graag zoveel mogelijk uitdagingen aan. We denken dan met u mee, vormen concepten om tot producten en spelen buffer tussen online techniek en offline commercie.

Conceptontwikkeling

Niks leuker dan een idee testen, het grootmaken en het volwassen zien worden. Dit principe laten we keer op keer slagen (ok, soms ook niet) dankzij LEAN productie en slimme automatisering van processen.

Thingo heeft ervaring in het ontwikkelen en realiseren van diverse concepten, van online games tot kledingwinkels en van verdienmodellen voor websites tot automatisch opererende klantenservice.

Websites & Apps

Is uw idee uitgedacht, dan verpakken wij het in een flitsende website, handige mobiele app of een combinatie van beiden. In de huisstijl van uw bedrijf, of met nieuwe vormen en kleurtjes.

De ervaring moet prettig zijn, mooi ogen. Maar vooral ook functioneel zijn en een meerwaarde bieden. Wij genieten van de nieuwe technieken die daarvoor steeds ontstaan en vertalen dat graag naar een online presentatie van uw bedrijf, mensen en producten.

E-Business

Denkt u eens aan digitale facturatie, iDEAL of Facebook en de rol die zij spelen in de samenleving. We boeken met één duim in de auto een vakantie. Wat volgt er nog meer? Is bij u intern ook zo'n slag te slaan?

Thingo is e-business expert. Sleutelen aan verdienmodellen, verbeteren en vereenvoudigen van processen, tijd en geld vrijmaken voor betere besteding. De groei van uw bedrijf, bijvoorbeeld!

Online Marketing

Online Marketing is hot, terwijl het niets meer is dan old skool commercie. Consumenten prikkelen en binnenhengelen, via internet, that's it. Dus gaan we niet vertellen hoe u de consument prikkelt, maar zoeken we samen met u naar vernieuwende methoden om die prikkel te laten gelden.

Thingo weet welke online marketingtools er zijn, hoe ze werken en hoe ze toegepast moeten worden. Hoe de resultaten zijn te analyseren, interpreteren en presenteren. Wij rapporteren en u stuurt desgewenst bij, maar blijf vooral gefocust op uw core business.